16 Ekim 2012 Salı

Yine mi huzun var !! Niye? Kendini Bilene Sor!!

Yine mi huzun var !! Niye? Kendini Bilene Sor!!

Ben demiyorum Mor ve Otesinin sarkisi - Sor..Daha once dinledigim ama sozlerine dikkat etmedigim su siralarsa en cok aklima kazinan sarki..

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l1Is7lVlgno

Sarkiyi dinlerken sozlerini takip etmek isteyenler icin bi kismi burada , buyrun:

Yoruldun çok yoruldun
Bilincin bi var bi yok
Yalandın yaralandın
Dermanının ismi yok
 
Umudun yanında mı
Hayatın hep zorda mı
Gururun yanında mı
Nerelerden geçtin de
 
Yine mi hüzün var niye
Kendini bilene sor
Yine mi hüzün var niye niye
 
Peki nereden geldim bu sarkiya, kendimi ararken sozlere nasil carptim kaldim, sastim..Sanirim dipteyim tekrar, hani hayatinizin belli donemlerinde dibe vurursunuz ya oyle iste..her dibe vurusta daha derine gidersiniz, sonra bi sekilde cikarsiniz en tepeye, dibe inene kadar mutlu mesut oyalanirsiniz, kandirirsiniz herkesi ve kendinizi..en azindan benim icin boyle..bu sefer bi turlu cikamiyorum ustelik, sanki saplandim kaldim..

ic dunyamda da cabalamayi biraktim, oyle guzel gunlerin gelecegine de inanmiyorum..
Dostlar var en azindan , mutluluklariyla sevindigim ..bana uzak ama bana yakin dostlar..
onlara selam olsun, ben ben degilim artik..




2 yorum:

  1. Ben de dinliyorum şimdi şarkıyı, dip de tepede sinüsün bir parçası, çıkacaksın elbet. Aramızdaki fiziksel uzaklıklar da gelip geçici hem. Hem ben seni çok seviyorum, dipte veya tepede de.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

    İyi çalışmalar.

    web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek


    YanıtlaSil